Helsetenesta skal videreutviklast slik at pasientar og brukarar i større grad får, og opplev å få, trygg og god helsehjelp. Gjennom metoden kontinuerleg forbetring jobbar Helse Møre og Romsdal med å redusere pasientskadar, forbetre pasienttryggleikskulturen og bygge varige strukturar for pasienttryggleik gjennom mellom anna standardiserte pasientforløp.
Pasienttryggleik handlar ofte om det helsepersonell gjer kvar einaste dag i sjukehusa. Pasientane skal vere sikre på at tenestene verkar, er trygge og at dei heng godt saman når ein er avhengig av helsehjelp frå fleire instansar.
Pasienttryggleik - definisjon
Kunnskapssenteret
Vern mot unødig skade som følge av helsetenestens ytelser eller mangel på ytelser

Legemiddelsamstemming

Nyheiter om pasienttryggleik
- 5. desember 2017Annette Saunes er vår nye forbetringsagent
Sjukepleiar Anette Saunes ved Forsterka rehabilitering, Avdeling for sjukehuspsykiatri Sunnmøre er etter søknad og hard konkurranse blitt tildelt studieplass ved Nordisk forbedringsagentutdannelse. Utdanninga gir kompetanse i å iverksette...
- 3. juli 2017Lungeseksjonen er førebilete i arbeidet med ventetider
Lungeseksjonen ved sjukehuset i Ålesund fekk ros da helse- og omsorgsminister Bent Høie besøkte sjukehuset førre veke. Høie fekk mellom anna høyre korleis avdelinga gjennom systematisk arbeid har greidd å redusere ventetida for pasientane kraftig.
- 30. mai 2017Får gode skussmål for arbeidet med pasienttryggleik
Sjefen for pasienttryggleiksprogrammet tok turen innom Ålesund sjukehus forrige veke.