Meld eit samhandlingsavvik

Dette er eit skjema der kommunar og fastlegar kan melde frå om samhandlingsavvik til Helse Møre og Romsdal HF

Brot på  samarbeidsavtalen mellom helseføretaket og kommunane i Møre og Romsdal eller tilhøyrande retningsliner kan meldast som samhandlingsavvik. Også enkelthendingar der noko ikkje har fungert i samarbeidet, kan meldast som samhandlingsavvik. Føremålet er kvalitets- og forbetringsarbeid.

Vi har oppdatert Altinn-skjemaet. Dersom du har starta på skjemaet før 19. mai vil dette diverre ikkje vere tilgjengelg, og du må fylle ut nytt skjema frå start. 

Dersom du har fått tildelt tilgang til Altinn-skjemaet som enkeltteneste i din organisasjon før 19 .mai 2025 må du no få tildelt tenesta på nytt. Dersom du har rolla Utfyller/Insender i din organisasjon vil du ha tilgang som før. Skjemaet er også tilgjengelege dersom du loggar inn med BankId som privatperson.

Når tilsette i kommunar eller fastlegar avdekker uønskte hendingar (brot på samarbeidsavtalen, retningsliner eller andre uønskte hendingar) i samhandlinga med helseføretaket.

Kommunale einingar innan helse og fastlegar.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyller/Insender

Logg på Altinn og gå til Profil for å sjå kva rolle du har.


Viss du ikkje ønsker å fylle ut Altinn-skjema som privatperson, men på vegne av verksemda du jobbar i, må du få delegert tilgang til enkelttenesta «Melding om feil i Helseplattformen (HMR HF)» eller rolla Utfyller/Innsender. Det er tilrådd å berre gi tilgang til enkelttenesta. Her finst informasjon om det å delegere.

Rettleiar til korleis ein tildeler tilgang til aktuelle skjema for fakturaklage og samhandlingsavvik

Sist oppdatert 19.05.2025