Avdeling for psykisk helsevern barn og unge

Avdeling for psykisk helsevern barn og unge gir tilbod til barn og ungdom frå 0 til 18 år. Vi skal vere med på å legge til rette for at personar som har problem med tankar, kjensler og åtferd skal få eit godt heilskapleg tilbod. Dette inneber også å legge vekt på dei positive sidene med barnet/ungdomen. Tilboda er tverrfaglege og vi legg stor vekt på deltaking frå pårørande og andre viktige personar for pasienten.

Avdelinga er ein del av Klinikk for psykisk helse og rus i Helse Møre og Romsdal. Avdelingssjef: Jenny Raftevold Lyngstad.

Måndag - fredag kl 08:00 - 16:00

Helse Møre og Romsdal
Avd. for psykisk helsevern barn og unge
6026 Ålesund

Slik finn du fram

Oppmøtestad

Avdelingssjef har kontor ved BUP poliklinikk Ålesund.

Ingen tilvisingar skal sendast til avdeling, men til den aktuelle seksjonen. Sjå under.

En bygning med biler parkert foran

Knausensenteret

Nøisomhedvegen 12

6416 Molde

Hovudinngangen ved Kristiansund sjukehus

Kristiansund sjukehus

Herman Døhlens vei 1

6508 Kristiansund

En stor bygning med et tre foran seg

Volda sjukehus

Kløvertunvegen 1

Blomar i forgrunn av Ålesund sjukehus

Ålesund sjukehus

Åsehaugen 5

Praktisk informasjon

​​​​​Forløpskoordinator skal informere, rettleie og gi råd om pakkeforløp før pasientforløpet er starta og fagperson er tildelt. Pasient, pårørande, fastlegar og andre aktuelle i kommunehelsetenesta kan ta direkte kontakt med koordinator for informasjon.

Tlf: 701 67200

Telefontid måndag til fredag frå kl 8.00-11.30 og 12.00-1600

Kva er eit pakkeforløp? Les meir på helsenorge.no

Kurs og møter

Barn og unges helseteneste

Rett help - på rett stad - til rett tid.

Barn og unges helseteneste er eit samarbeid mellom kommunane og Helse Møre og Romsdal for barn og ungdom med psykiske vanskar.

Les meir om barn og unges helseteneste
Tre ungdommar står og ser ut over eit ruskete hav

Barneblikk

Barneblikk skal utvikle familieteam for tettare oppfølging av gravide og familiar med barn i førskulealder der ein av dei vaksne har problem med rus eller har psykiske vanskar.
Les meir om Barneblikk
Barneblikk barna_RGB_nett.jpg

Høyr også Autismepraten

Ein podkast om autisme. Av spesialist i nevropsykologi, Magnus Reiestad og Marie Gjengstø som sjølv har diagnosen Aspergers syndrom.
Alle episodane
Illustrasjonsbilde, Autismepraten